Thursday, February 3, 2011

♥ Happy Chinese New Year

Back from reunion dinner ; 
Just now damn high with cousin them ! :)
No no no , My aim just AngPau ! 
I think back many things .. 


Convert to Chinese ; P/s 


当我看见我表妹时,
我记得以前我们是住在一起的。
新年时,我们像猫头鹰这样……
在晚上行动的……
我记得,小时候真的很幼稚;
我们总是喜欢扮公主啊……
披着被单,一起小小声地说话~
有时候,当我们爱睡时……
就会拿我妈的咖啡来喝……
玩到早上才肯睡,就睡到下午四点……
那时候,我做回自己……
不需要撑……
现在的我,每一秒每一刻都在撑;
而且真的很辛苦 !


I remember when I small , 
My mom don't allow us mix with cousins them .. 
But now just one year meet one time ..
So not so good also ;
But we can chat in facebook ; SMS . 


Happy Chinese New Year ♥ 



No comments:

Post a Comment