Thursday, January 13, 2011

♥ Update!

Bloggie Owner is here .. :)


Quite a long time didn't online ler lor ..


Lazy ; No topics .. ><


Lalala .. 


I still can't 'fall in love' with this class ! *duhh


Tired of all of those homeworks .. 


Sick 2 days , absent 2 days ; M.C 2 days ; but homeworks not 2 , is MORE !


But I'm finished all ! =)


Tuition make me headache , but Form 3 exercises give me a feel - EASY .


I love Science , Maths , Chinese , Sejarah , Geografi ! 


Teachers all are good EXCEPT English ! :(


Saw Phaik Ai ; Sucks teacher larh ! *aiks 


I heard that band wanna cut peoples too .. TT


I think sure cut tyok me d lar , not so hope to stay in this section too ..


I just can be patient until AGM , then everythings is going fine ..


不是我好欺负,只是我一直在忍。
我尊重你,因为你始终比我大。
我忍你,也只为了在管乐里好过一点。
我不求别的,只求时间不要那么慢。
求的也是她不要再让我觉得,
我只是一个在没有他的情况下才能和她一起的朋友。
我不敢说,我们是好朋友;
因为很多事情,你都没有告诉我。
也是这友谊的中间隔着一道墙吧~
一方付出真心,另一方却不想领;
也没有办法……
这友谊很复杂,是我。
我觉得复杂……
有时候,我们什么都可以说。
有时候,我们却什么都没有说。
有时候,我们会在背后说坏话。
有时候,我们会不想理睬对方。
可是有时候,我们却那么的友善。
这段友谊,让我有了万分的情绪……
我会珍惜~

No comments:

Post a Comment